Forum Sojuszu Arrare Corruptum

Sojusz Arrare Corruptum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2007-09-27 02:07:35

Arilinell

Administrator

Zarejestrowany: 2007-09-18
Posty: 57
Punktów :   

Plan zamku, zdobycie.

Zatem, jeszcze nie uzgadniałem z KG całości oblężenia, ale plan nie może się zmienić specjalnie.
Zatem oto zamek, stosunkowo niewielki.

Na tym obrazku widać skarpę na którą nie da się wleźć i zamek od strony z której nie da się wyleźć. Flagi stoją w miejscu w którym można je zaatakować zaledwie z dwóch stron.
- Strzałka na górze pokazuje kierunek z którego mogą nadbiegać wrogowie (najszybszy TP to: PN wejście zaczarowanej doliny z prista Hunters Village). Inny możliwy to Las pod Ivory Tower, z prista aden.
- Strzałka prawa to kierunek natarcia z dworca PKS Oren Miasto + desant z zakrystii zamku.
Strzałka lewa dolna pokazuje kierunek możliwego wjazdu party nobli, z Ivory.
http://images23.fotosik.pl/89/7e68a3a2f934e028m.jpg

Tę ścianę rozwalamy, to newralgiczne miejsce, możliwy atak / i z pewnością będzie cały czas trwał/ z lewej flanki.
http://images12.fotosik.pl/111/7afa5aac7de39acem.jpg
Ciąg dalszy po rozwaleniu muru. Pierwsze co to trzymamy się z dala od balkonu (2) i idziemy w stronę bramy. Jeśli będą wtedy bronić przedpola, to się ich szybko wymiecie. W środku ich jedyna szybka droga wyjścia na nas to kierunek 3.

Nad bramą można ustawić NPC (czerwone kropki), i pewnie tam będą. Dlatego do zniszczenia LIFE CONTROL TOWER używamy sztyleciarzy. Strzałeczka po prawej pokazuje możliwy kierunek przyjścia wroga.
http://images13.fotosik.pl/111/548b7177edc99d3fm.jpg

Następny cel to wyparcie wroga z podwórka i eskorta party sztyletów w kierunku 3. Bo na końcu jest kolejny LIFE CONTROL TOWER. Drogę do niego pokazuje czerwona strzałka. Czyli znów zadanie dla DD. Żółte kropki to ci źli, i ich trzeba będzie przyblokować. UWAGA drogę w górę blokuje pole pułapka slow+dmg. Stąd trzeba będzie obstawy.
http://images30.fotosik.pl/89/4d4528f4f71a565cm.jpg
powrót z góry zalecam białą drogą, nie mam pewności czy brama na blance będzie otwarta, jeśli tak, jest do rozwalenia kontrolka pułapki. To samo tyczy się bramy z tyłu (przy żółtych kropkach) tam też jest kontrolka pułapki.

To nam zajmie około 20-30 minut. Zabawa się zaczyna:
Po lewej i prawej stronie nad podestem będą stać NPC (czerwone kropki), na te balkony też można wleźć ze środka, także ludziki też nam będą uprzykrzać.
X oznacza pułapkę slow+dmg, zatem zajebiście nieciekawie będzie wchodzić tam, dodatkowo murek uniemożliwia nukowanie bramy z boku.
Strzałka po prawej to blanka z której można wyleźć z zamku.
Przed jakimkolwiek podchodzeniem do bramy, rozwalamy npc nad bramą. Robią to magowie, podchodząc raz z jednej, raz z drugiej strony.
http://images13.fotosik.pl/111/6abc89b3a08c7e8bm.jpg
W zależności od sytuacji: czasu, presji wroga, albo rozwalimy bramę magami (lepiej nie, szkoda many, większe straty), albo się poszczuje golema.

W sytuacji w której będziemy rozwalać bramę, musimy rozbić oba skrzydła, inaczej będziemy wchodzić gęsiego, co ułatwi Rengou sprawę. Dodatkowo będą brali targety po kimś i pruli bezpiecznie niewidoczni przez ścianę(bramę).
Należy się spodziewać mozolnego wysyłania ich na tamten świat, a my będziemy musieli wciskać się przez pułapkę do środka.
Primo, mur tanków + włócznicy. WL z mas stunem byłby  fajny. Big boomy, obszarówki magii.
Ludzie za bramą będą równie stłoczeni co my, zatem kluczem będzie szybkie przerzedzenie tego.
Jeśli brama padnie od magów, będziemy mieli mało many.



Nie udało mi się znaleźć nigdzie mapy zamku Stąd i mój naprędce sklecony schemat:http://images25.fotosik.pl/89/913cc799968fa752.jpg
Wbijamy wedle żółtej strzałki. Oczyszczamy rengou z sali. Na balkony prowadzą dwie kładki (czerwone) w miejscu znaków zapytania /o ile mnie pamięć nie myli/ znajdują się LIFE CONTROL TOWER. Priorytet do rozwalenia, nawet jak nas mają w tym czasie wyrzucić z zamku. W punkcie 1 na pewno jest LIFE COTROL TOWER, ale dostać się tam da tylko poprzez dwa wąskie przejścia na pierwszym piętrze (wszystko zielone to 1 piętro) z kładek w sali z artefaktem da się strzelać/nukować tylko na wprost, czyli jeżeli będą tam stali magowie, to szybkie wbiegnięcie do kryształu pozwoli go rozwalić nie narażając się na silny ostrzał.  Najpierw jednak nukujemy pierwszych stojących na kładkach - da się to zrobić nie przechodząc na drugą stronę, z balkonu na pierwszej sali.
Do dolnej części sali z artefaktem i samego podestu prowadzą 2 przejścia z sali tronowej (czerwone prostokąty) wbijamy tam dopiero po zdjęciu ludzi/npc z kładek na wyższym piętrze (z góry na dół da się nukować z kilku spotów, z dołu do góry nie.
Prawdopodobnie będziemy to robić na 2-3 wjazdy, za każdym jednak wejściem musi paść kolejny life control tower. To jest priorytet, nie fragi.
Jeśli zajmiemy salę z artefaktem, bronimy przejść stojąc za ścianami, tak jak pokazują różowe strzałki. Nawet jeśli będą chcieli mnie kilym, to ja stojąc pod artefaktem będę poza możliwym targetem z przejść, do tego będą musieli wejść do środka dołem. PRIORYTET -> MORDOWANIE ŁUKÓW I MAGÓW mogą przerwać sila jednym nukiem/krytykiem.
To właściwie wszystko.
Kiedy przejmiemy zamek, czekamy na rengou pod murami, żadnego biegania i latania po fragi.

Główny ciężar zdobycia tego spoczywa na nas, KG z pewnością pomoże i nie będzie żałować Rengou razów, należy jednak pamiętać że KaranGuth ma goddard i nie może się zapisać, tylko 3 ich klany będą zapisane. Myślę że skoncentrują się na obronie flag, tudzież obstawieniu TP w dolinie, w środku za łatwo zginąć.
Dziś przedstawię powyższy plan ich liderom.


Lecz ni ksiądz, ni okowita Piekłem straszy, niebem nęci
Ani żadna mnie kobita Wokół palca nie okręci
http://www.laa.home.pl/pliki_sys/noob1.jpg

Offline

 

#2 2007-09-27 10:10:36

Jarlax

AyanMoore

Zarejestrowany: 2007-09-19
Posty: 57
Punktów :   

Re: Plan zamku, zdobycie.

Co do wbiegania Tankow i WL'i do srodka to dobry pomysl, ale mozna by bylo tez posalc tam SD z Meduza.

Offline

 

#3 2007-09-27 14:00:31

Arilinell

Administrator

Zarejestrowany: 2007-09-18
Posty: 57
Punktów :   

Re: Plan zamku, zdobycie.

WERY good idea, to poleci 2 na zmiane, UD i meduza.


Lecz ni ksiądz, ni okowita Piekłem straszy, niebem nęci
Ani żadna mnie kobita Wokół palca nie okręci
http://www.laa.home.pl/pliki_sys/noob1.jpg

Offline

 

#4 2007-09-27 14:37:33

Jarlax

AyanMoore

Zarejestrowany: 2007-09-19
Posty: 57
Punktów :   

Re: Plan zamku, zdobycie.

lepiej bedzie UD potem PBD i dopiero wtedy Meduza

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.streetofrace.pun.pl www.drugabee.pun.pl www.l2utopia.pun.pl www.is03zut.pun.pl www.speedwaymenager.pun.pl